Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig bestellen via onze website door de gewenste producten in uw winkelmand te plaatsen en de stappen in het afrekenproces te volgen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij accepteren betalingen via iDEAL, wij zijn er mee bezig om betalingen via creditcard en PayPal ook te accepteren.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden, afhankelijk van uw locatie en de beschikbaarheid van de producten.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen boven €120 zijn de verzendkosten gratis. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €7,95 verzendkosten per zending.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace-code waarmee u de levering kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze annuleren of wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice via info@defijnefles.nl of 06-26058080
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Neem direct contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij voor een passende oplossing, zoals vervanging of een terugbetaling.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt ongeopende en onbeschadigde producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.
Levert De Fijne Fles ook in het buitenland?
Op dit moment leveren wij alleen binnen Nederland, maar we werken eraan om in de toekomst ook internationale leveringen mogelijk te maken.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Mocht u per ongeluk een verkeerd product hebben ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen dit zo snel mogelijk voor u oplossen.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt ons bereiken via info@defijnefles.nl, 06-26058080 of door gebruik te maken van het contactformulier op onze website.
Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Als een product tijdelijk niet op voorraad is, kunt u ervoor kiezen om een melding te ontvangen zodra het product weer beschikbaar is, of contact opnemen met onze klantenservice voor een alternatief product.
Kan ik een bestelling naar een ander adres laten verzenden?
Ja, tijdens het afrekenproces kunt u een afwijkend afleveradres invoeren. Dit kan handig zijn als u de bestelling als cadeau verstuurt.
Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
Ja, u kunt als gast afrekenen zonder een account aan te maken. Voor een sneller bestelproces in de toekomst raden we echter aan om een account aan te maken.
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Ja, nadat uw bestelling is voltooid, ontvangt u een factuur per e-mail. Deze kunt u ook terugvinden in uw account als u een account heeft aangemaakt.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.
Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Tijdens het afrekenproces kunt u de kortingscode invoeren in het veld ‘Kortingscode’. De korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag van uw bestelling.
Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
Per bestelling kan slechts één kortingscode worden gebruikt. Kortingscodes kunnen niet gecombineerd worden.
Wat moet ik doen als mijn track & trace-code niet werkt?
Als uw track & trace-code niet werkt, controleer dan of u de juiste code gebruikt. Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice voor assistentie.
Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?
Na een succesvolle betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail met alle details van uw bestelling. Als u deze niet heeft ontvangen, controleer dan uw spammap of neem contact met ons op.
Hoe snel moet ik een retour aanmelden?
U kunt een retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Na 14 dagen vervalt het recht om producten retour te sturen. Na het aanmelden heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Als u niet thuis bent, zal de bezorger een tweede poging doen of uw pakket bij een afhaalpunt in de buurt bezorgen. U ontvangt hierover een bericht met instructies. Wegens de verplichte controle met betrekking tot uw leeftijd mogen de bezorgers uw pakket niet bij uw buren afgeven.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?
Producten dienen ongeopend, ongebruikt en in originele staat te zijn. Voedingsmiddelen en dranken kunnen om hygiënische redenen alleen geretourneerd worden als de verpakking volledig intact is. Mochten wij bij het controleren van geretourneerde producten vast stellen dat een product niet intact is of niet meer aan onze hygiëne-eisen voldoet, kunnen wij geen terugbetaling doen of een vergoeding geven.
Kan ik mijn pakket ook afhalen?
Op dit moment bieden wij alleen bezorging aan huis aan en is afhalen niet mogelijk.
Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder!